Betalning
Skicka in din telefon 2018-05-30T11:28:39+00:00

Skicka in din telefon


När du väljer en reparationstjänst hos FixarIT så har du möjlighet att lämna in telefonen i vår butik på Nya Tanneforsvägen 37 i Linköping, alternativt skicka in den till oss.

För inlämning så behöver ingen tidsbokning ske. Du lämnar in den enkelt under våra ordinarie öppettider som är vardagar 9-18.

För inskick av telefonen så gör du följande:

  1. Lägg den önskade varan i kundvagnen och checka ut genom ett av våra betalningsalternativ.
  2. Du får en orderbekräftelse som skickas till din e-postadress. Skriv ut denna orderbekräftelse och bifoga i paketet du skickar till oss.
  3. Skicka in telefonen till oss. Du skickar den till följande adress:

FixarIT AB
Nya Tanneforsvägen 37
582 42 Linköping
SMS avisering: 0731-00 24 95

Observera att paket som kommer direkt till butiken repareras snabbare.
Du väljer själv om du önskar att skicka direkt till vår butik eller postombud.
Skicka alltid telefonen som rekommenderad post så att den är försäkrad och kan spåras.
Var noga med att emballera paketet ordentligt. Extra skador på vägen till oss kan generera i att ni behöver göra en reklamation till posten vilket gör att vi inte kan påbörja arbetet på er telefon.
Ett rekommenderat alternativ är att slå runt telefonen i bubbelplast samt välja postens gröna vadderade kuvert där porto ingår.

För företagspaket samt paket som kommer direkt till butiken så rekommenderas PostNord 12.
Observera att vi inte kan ta emot PostNord 9.
För bokning kan ni enkelt besöka: https://portal.postnord.com/skickadirekt/?toCountry=SE&productId=2000